خانوما انجیر نفخ داره؟تو شیردهی مشکلی نیس بخورم؟

۲ پاسخ

انجیر اصلانباید توی شیردهی بخوری

نمیدونم نفخ داره یا ن اما برا دل کار کردن اینا خوبه مثلا اگه بچه ایی یبوست داشته باشه میگن مامانش انجیر بخوره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی