میگم بچه چندماهه بایدبنشونیم یاپاهاشوبزنیم

۲ پاسخ

الان دوماهه مامام دعوام کردمیگه چرانزاشتی روپابایسته گفتم ترسیدم والا گفتم ب کمرش فشارمیاد الان مامان خودش میزارم روپاهاش ولی زودجمع میکنه پاشویکم میاسته

از یک ماهگی باید بزاری رو پاهاش وایسه

سوال های مرتبط

مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری