بی بی دیجیتال میشه علائمش شبیه اتیسمه
نه عزیزم اون یه بیماری مادرزادی ولی میگن زیادی از اینا استفاده کنه علایم اوتیسم پیدا میکنن دقتشون کم میشه و علایم دیگه این که بگیم بچه با نگاه کردن به تلویزیون اوتیسم شده نه
نه بابا ربطی نداره ولی تلویزیون و گوشی خوب نیست برا بچها
نه عزیزم
من از صبح تا شب روشنه
بچمم نگاه میکنه گاهی
دختر دایی من شرایط مادرش اوکی نبود از همون ۴ ۵ ماهگی با گوشی اروم میشد تا الان ۶ سالشه ایقدم باهوش و اروم خوبه ک نگو
این حرفا چیه یسریا میگن مادرارو استرسی میکنن کثافتا
نه بابا چه ربطی داره
نه اصلأ اصلاااااا
ربطی نداره اون مادرزادیه
نه کی گفته 🫣🫣🫣
نه ،اصلا ،ولی کلا میگن تلویزیون و گوشی زیاد خوب نیست
نه خواهر از کجا اومد این حرف🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.