۱۱ پاسخ

بی بی دیجیتال میشه علائمش شبیه اتیسمه

نه عزیزم اون یه بیماری مادرزادی ولی میگن زیادی از اینا استفاده کنه علایم اوتیسم پیدا میکنن دقتشون کم میشه و علایم دیگه این که بگیم بچه با نگاه کردن به تلویزیون اوتیسم شده نه

نه بابا ربطی نداره ولی تلویزیون و گوشی خوب نیست برا بچها

نه عزیزم
من از صبح تا شب روشنه
بچمم نگاه میکنه گاهی

دختر دایی من شرایط مادرش اوکی نبود از همون ۴ ۵ ماهگی با گوشی اروم میشد تا الان ۶ سالشه ایقدم باهوش و اروم خوبه ک نگو
این حرفا چیه یسریا میگن مادرارو استرسی میکنن کثافتا

نه بابا چه ربطی داره

نه اصلأ اصلاااااا

ربطی نداره اون مادرزادیه

نه کی گفته 🫣🫣🫣

نه ،اصلا ،ولی کلا میگن تلویزیون و گوشی زیاد خوب نیست

نه خواهر از کجا اومد این حرف🫠

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی