خانوما وزن دخترم ۳۷ هفته و ۲ روز ۳۳۰۰ بود خوبه؟

۶ پاسخ

به نظر من که خوبه هنوزم وقت هست که وزن بگیره

تو رووو خدااا جواب سوالمو بدییین چرا جواب نمیدین اخه

اره خیلی خوبه

مامانا یه امگا۳ داروخونه بهم داده ولی روش ننوشته بدون جیوه .میشه تایپیک قبلیمو ببینید عکسشو گذاشتم

عالیه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلوین
🤍🤍🤍🤍 مامان دلوین 🤍🤍🤍🤍 ۲ ماهگی