سلام ان تی ۲.۱ خوبه یا ن?

۳ پاسخ

اره خوبه مال من 2.3بود

مال من ۱.۴۶ بوده

در انتی اینقدر بودع؟؟

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری