۱۲ پاسخ

هرروز یه نگرانی به نگرانی های ما اضافه میکنی خواهرم ممنون

اره من یکی دوستانم میخواست طبیعی زایمان کنه تخت نظر ماما ام بود کیسه ابش پاره شد طبیعی ام زایمان کرد

من ت بچه اولم هعی ب دکتر زنگ میزدم اگه کیسه آبم پاره شد طبیعی میاد می‌گفت نه زود خودتو میرسونی بیمارستان قبلش هم ب من بگو خودمو برسونم
آخه من با دکترم از اول حرف زده بودم

من زایمان قبلم کیسه آبم یهو ترکید اول میبرن واسه طبیعی بعد نتونستی میبرنت اتاق عمل من بعد ۴۸ساعت درد تونستم طبیعی بیارم

من ۳۳ هفته کیسه آب دخترم پاره شد دوقلو بود رفتم بیمارستان فک میکردم چون دوقلوئن حتما سز میشم دیگ ولی دکتر گفت شرایطش داری طبیعی باید بیاری و طبیعی آوردم. اگ سفالیک باشه وزنشم نرمال و لگن خوبی داشته باشی قطعا طبیعی

بری بیمارستان شخصی هر کاری بگی میکنن

این فکرا زوده بهت استرس خیلی بده ها اصلا فکرشو نکن ب امیدخدا ب وقتش زایمان میکنی حالا چ طبیعی چ سزارین

من ۳۳هفته و۴روز ترکید کیسه آبم
اول آمپول فشار زدن بعد ضربان قلبش بالا پایین شد اورژانسی سزارین شدم

زوده از الان چرا ب این فکر میکنی

مال من ب اصرار خودم گفتم سزارین😅
من۳۲ هفته بودم چقد دکتر گفت الان بچت ریزه اندازه کف دسته بزار طبیعی زایمان کنی قبول نکردم (زیرمیزی )دادیم قبول کردن وقتی بچه ب دنیااومد بزرگ بود دکتر خودشم تعجب میکرد میگفت مطمنی ۳۲ هفته هستی

بستگی داره دهانه رحمت باز بشه طبیعی اگه بچه بریچ باشه و رحم باز نشه سزارین من یه همچین چیزی شنیدم

منم تازگیا این سوال اومده تو مغزم 😐

سوال های مرتبط

مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی