۶ پاسخ

منم امروز نشستم احساس خیسی کردم ازکجا بفهمم

آب زیاد بخور

من ۱۰روز پیش همش ازم اب میومد رفتم۱تومن تست امنیوشور گرفتم فهمیدم ترشح بوده فقط

لباس زیرت رو عوض کن برو دستشویی مثانه ات رو خالی کن . بعد چند بار پشت سر هم محکم سرفه کن . اگر چیزی نیومد ، یعنی نشتی نبوده

آره ..نشتی یعنی راه میری خیس میشی تکون میخوری خیس میشی اصلا دست خودت نیست یهو میاد

فک کنم

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان یک پسر کوچولو مامان یک پسر کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری