من سر دخترم حس میکردم سوراخ شده
رفتم اورژانس مامایی بیمارستان
بهم ی پد دادن گفتن راه برو
دقیق یادم نیست چقد تو بیمارستان راه رفتم
بدش خودشون چک کردن گفتن نه کیسه آبت سوراخ نشده
بنظرم هرزمان حس کردی ی سر برو اورژانس مامایی
من آخه سرکلاژم دکترم گفته استراحت مطلق داشته باش یکساعت پشت هم نمیتونم راه برم ولی در حد یه ربع فعالیت دارم بعدش یه استراحت کوتاه بعدش پامیشم
ببین گلم نشتی رو ک میخوای چک کنی
برو سرویس بهداشتی
قشنگ خودتو تخلیه کن یکم اخراش ب سمت جلو خم شو تا مثانه کامل خالی بشه
بعد پد بهداشتی یا شرت قرمز رنگ پا کن
بیا بیرون ۱۰ تا قدم بزن یکم راه برک ۴ و ۵ باری سرفه محکم کن
بعد پد رو چک کن
اگر سفید بود ک ترشحته هیچی
اگر هیجی نبود اونم خوبه
ولی اگر خیس بود مثلی ک فقط اب باشه این ممکنه نشتی باشه
و کلا نشتی آب گرم طور نه بو داره نع رنگ
باید مثلا دائم بیاد
قطره ای
وقتی هی کار سنگین میکنی ازت بیاد و اینا
گاها با درد تفیف و گاها بدون علائمه
منم توهمش و زده بودم از دکتر پرسیدم بهم یه راهکار خونگی داد امتحان کردم ، برو دسشویی مثانت رو خالی کن بیا خودتو کامل خشک کن لباس زیر خشک و تمیز بردار یه پد هم خواستی بزار بعد پاشو 1 ساعت توی خونه فعالیت عادی کن وسطا هم سرفه کن اگه بعدش پد یا لباست فقط یکم نم داشت ترشحه اگه قشنگ خیس بود یعنی نشتی خدایی نکرده
سلام اگر خیس میشین اونم زیاد و مثل آب هست و وقتی خشک میشه لکه اش بی رنگ میشه نشتی دارین و از آب بچه است ولی اگر خشک شد و یه رنگ سفید یا زری پیدا کرد لکه ترشح هست ولی اگر زیاد دارین حتما به دکترتون بگین و یه تست آبریزش بدین منم همین کارو کردم و برام خوب شد فهمیدم آب بچه ام کمه ولی نشتی نداشتم و تست منفی بود سونو نشون داد 🥲🥲🥹
ی نوار بزار ی ربع سبک راه برو سرفه کن اگه نوار خیس شد اون نشتی
من سر دخترم کیسه آبم پاره شد بوی منی میداد با ترشح خیلی فرق داره لازم نیست بو کنی خودش بوش میاد
یه خانومه داشت میگفت وقتی لباس زیر نداره انگار یه اب گرمی از پاهاش میریزه پایین و این مسئله مداوم هست با سرفه میریزه اون اب گرم
فکر کنم عادیه استرس نداشته باش منم بعضی وقتا ترشح ابکی دارم تو گوگل نوشته بود اگه از کیسه اب باشه یه بوی بدی داره مثل بوی منی یا وایتکس بعدم اگه کیسه اب باشه یکسره ترشح داری دیگه قط وصل نمیشه
ب این چیزا اصلا فکر نکن خودتو حساس نکن اینهمه
نه من ترشح آبکی بعضی وقتا دارم عادیع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.