۴ پاسخ

عزیزم منم بارداری اولم همش فکر می‌کردم کیسه آب پاره شده بعد یکسره سونو بودم ...ولی هیچی نبود

نوار بهداشتی بزار
اگه مایع کیسه اب باشه نفوذ میکنه به نوار
اگه ترشح باشه ردش رو نوار میمونه

یکسره آب میاد
می‌ریزه رو پاهات گاهی

سرفه کن ببین اب میاد

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین مامان رادوین ۱۰ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی