نشتی کیسه اب چجوریه دیونه شدم بخدا

۶ پاسخ

منم امروز سقط میکنم برام ختم بارداری زدن ،کیسه ابم نشتی داره و تست امینوشورم مثبت بود

والا توی کلاس اموزش بارداری گفتن اگ مشکوک بودین ی شورت رنگی مثلا قرمز بپوشید که کاملا دیده بشه حجمش یا نوار بزارید بعد تا دوساعت بعد چک کنید اگر دیدین ابکی و کاملا خیسه برین مستقیم بیمارستان که تست بگیرن.نگرانی نداره

دستشویی برو بعد یه نوار بهداشتی بذار و یه مقدار راه برو یا سرفه کن
بعد نوار رو چک کن
اگه آبکیه و بو و رنگ داره ادراره
اگه سفید و شیری رنگه و حتی کمی غلظت داره ترشحاته
اگه کاملا رقیق و شفاف و بدون بو و بدون رنگه (عین آب) احتمال داره کیسه آب باشه اونم جای نگرانی نیست، برو بیمارستان تست میگیرن

شما شرایطت چیه الان ابریزش داری؟!!

دکتر رفتم بیمارستان رفتم گفتن استراخت کن
دکتر برا هفته دیگه سونو داده و تست امینو شور

منم الان دربدر اینم بفهمم

سوال های مرتبط

مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩵رادین مامان 🩵رادین ۱ ماهگی
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوش و آرسام مامان آوش و آرسام ۵ ماهگی
مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پیسمل پیسملی مامان پیسمل پیسملی هفته سی‌ام بارداری