کسی تجربه نشتی کیسه اب داره؟ چجوریه؟

۴ پاسخ

خانوما نشتی کیسه آب ممکنه یبار در حد کم با سرفه بیاد ؟
۴ ۵ ساعت قطع بشه بعد در حد مرطوب شدن واژن باشه ؟

این که بده. زنده موندن. نی نی. اون باید همیشه تحت نظر باشه. مایع ات بخوره. خیلی سخته

سلام. الان که زوده داشته باشی معمولاً از 7ماهگی یا8ماهگی. ادم. کیسه ابش نشتی میکنه من. 8ماهگی بود که وقتی میرفتم دستشوی ادرارم خیلی زیاد بود. گاو رو دیدی که چقدر شاش زیاده من هم اون جوری بودم. که. رفتم دکتر بهشون گفتم. باور شون نمیشد. تا دستگاه برام گزاشتن ذسدن اره. دزسته کیسه اب نینی. نشتی داره.

یهو خیس میشی
بدون بو و رنگه
و اینکه یه پد بزار چندتا سرفه کن به حالتی که می‌شینی روی توالت معمولی چندتا سرفه کن ببین خیس میشه پدت یا نه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پیسمل پیسملی مامان پیسمل پیسملی هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵رادین مامان 🩵رادین ۱ ماهگی
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری