خانوما ابریزش کیسه آب چجوریه؟ کسی تجربه داره؟

۴ پاسخ

اینم از استرس جدید

لباس زیرت زود به زود خیس میشه ولی رنگ و بو نداره، زیادم بشه یهو ازت میریزه بی اختیار، با عطسه سرفه هم بیشتر میشه

من نداشتما ولی یکی همین جا می‌گفت برو دسشویی خودتو خالی کن خوب خشک کن یه دستمالی پدی بزار .. یکی دو تا سرفه بزرگ کن اگه پاره شده باشه خیس میشه

من بارداری قبلی برام اتفاق افتاد یه باز انگار نمیتونی دستشویی رو‌نگه داری و یه عالمه آب میاد بلند شی و راه بری هم بدتر میشه.... من چون کیسه ابم باز شده بود مجبور به سقط شدم ....

سوال های مرتبط

مامان آوش و آرسام مامان آوش و آرسام ۵ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان برسام مامان برسام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پیسمل پیسملی مامان پیسمل پیسملی هفته سی‌ام بارداری
مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی