خانوما کسی تجربه زایمان دوم‌طبیعی داره چجوریه؟؟

۵ پاسخ

برا من اولی پدرم دراومد دورازجونش خداکنه اینو راحت باشم

برای من اولی سخت بود خدا کنه دومی اسون باشه ذهنم خیلی درگیره

من اولی راحتر بود خیلی ساعتشم کمتر بود دومی به زور امپول فشار اومد خیلی درد کشیدم

من از زایمان اولی راحت تره

من که از زایمان اولم خیلی راحت تر بود

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری