خانوما زایمان در آب چجوریه
کسی تجربه داشته؟

۲ پاسخ

بیمارستان نیکان داره

تو وان اب گرم زایمان میکنید ولی من تو شهر خودمون سوال کردم گفتن که میتونی از اب گرم و وان استفاده کنی ولی نمیتونی داخل اب زایمان کنی چون باعث عفونت میشه شدیدا و خیلی ضرر داره ولی تهران هنوزم انجام میدن و خیلی راضی هستن کسایی که اونجوری زایمان کردن

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان برسام مامان برسام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری