کسی تا حالا زایمان در آب انجام داده؟ چجوریه چ فرقی داره؟

۵ پاسخ

من یه کلینیک رفتم تخصصی فقط زایمان در آب انجام می‌داد
اگه سزارین بودی و نمیخواستی طبیعی باشی هم قبول نمی‌کرد
ولی خیلی شلوغ بود میگفتن تنها جایی هست که سابقه کارش بالاست
خوبیش اینه که همسر کلا کنارته
توی آب گرم راه میری و یه سری حرکات انجام میدی وقتی دهانه رحم کاملا فول شد بچه داشت میومد بیرون میای بیرون و زایمان میکنی

من تو کلاس یه ماما شرکت کردم میگفت زایمان در آب در ایران زیاد موفق نبوده و فقط بیمارستان صارم داره در حدی که قابل قبول باشه بقیش چرته

عزیزم زایمان تو اب انجام نمیشه زایمان همون بیرونه اما میبرنت تو وان اب گرم بهت تمرین میدن دهانه رحمت ک باز شد فول شد میارنت بیرون زایمان کنی

زن داداش دوستم چندسال پیش انجام داد،میزارنش تواب تاوقتی دهانه بازبشه ودردش بگیره وقتی اماده زایمان شد درش میارن زایمان کنه

نمیدونم🥴

سوال های مرتبط

مامان محمد کوچولوم مامان محمد کوچولوم ۶ ماهگی