سلام عزیزم عدد papp شما ک بالا بودید سلفری دادید مشکلی نداشت منم همین مشکلو دارم ولیدکترم گفت تا انومالی صبر کنم میخواستم ببینم شما اکی بود؟
یکی از اقوام انجام داده بود و خیلی راضی بود
اتفاقا یکمی درد داشتم دکترم گف یه جای خوب و تمیز برم استخر
فکر میکنم چون تو اب حس بی وزنی داری و روی بدن فشاری نیس زایمان خیلی راحت میشه
من زن برادرم سه ساله پیش انجام داد خیلی راضی بود
می گن بعدش احتمال عفونت زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.