۴ پاسخ

سلام عزیزم عدد papp شما ک بالا بودید سلفری دادید مشکلی نداشت منم همین مشکلو دارم ولی‌دکترم گفت تا انومالی صبر کنم میخواستم ببینم شما اکی بود؟

یکی از اقوام انجام داده بود و خیلی راضی بود
اتفاقا یکمی درد داشتم دکترم گف یه جای خوب و تمیز برم استخر
فکر میکنم چون تو اب حس بی وزنی داری و روی بدن فشاری نیس زایمان خیلی راحت میشه

من زن برادرم سه ساله پیش انجام داد خیلی راضی بود

می گن بعدش احتمال عفونت زیاده

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملیا✨ مامان دخملیا✨ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر سبحان جونم مامان امیر سبحان جونم هفته بیست‌وهشتم بارداری