بعد ۱۳ سال باردار شدم دکتر میگه امکان نداره طبیعی زایمان کنی فقط سزارین. هیچ دکتری قبول نمیکنه
خطر داره ریسکش بالاست ممکنه موقع زور زدن جای بخیه قبلی باز بشه و نشه جمعش کرد
میگن بعد سه چهار سال میشه انجام داد
ولی جاریم بعد هشت سال پزشکش گفته بود نمیشه و دوباره سزارینش کرد
چجوریه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.