سلام خانوما اینجا کسی زایمان ویبک انجام داده؟؟

۴ پاسخ

بعد ۱۳ سال باردار شدم دکتر میگه امکان نداره طبیعی زایمان کنی فقط سزارین. هیچ دکتری قبول نمیکنه

خطر داره ریسکش بالاست ممکنه موقع زور زدن جای بخیه قبلی باز بشه و نشه جمعش کرد

میگن بعد سه چهار سال میشه انجام داد
ولی جاریم بعد هشت سال پزشکش گفته بود نمیشه و دوباره سزارینش کرد

چجوریه ؟

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیر سبحان جونم مامان امیر سبحان جونم هفته بیست‌وهشتم بارداری