سلام کسی زایمان ویبک انجام داده؟

۳ پاسخ

منم خیلی دوسدارممم انجام بدم

زن‌داداش من گیر داده و خیلی دوست داره هی میگه میخام انجام بدم و ما میگیم بیخیال
دلیل سزارین اولت چی بود ک طبیعی نشد

چی هست؟

سوال های مرتبط

مامان دخملیا✨ مامان دخملیا✨ هفته سی‌وچهارم بارداری