بچه ها کسی تجربه زایمان ویبک داره؟؟؟ طبیعی بعد سزارین

۲ پاسخ

یادش بخیر ی گروه داشتم برا این موضوع
ولی دیگه ندارمش متاسفانه وگنه برات میفرستادم بری ببینی داخلش

من یکی دو نفر رو دیدم داشتن. ولی دکترا خیلی سخت ویبک قبول میکنن. خودم هرچی تلاش کردم با ۷سال فاصله بین سزارینام،دکترم قبول نکرد.

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری