سلام خانما نشتی کیسه اب چجوریه

۵ پاسخ

دولا میشی اب میاد انگاری جیش کردی یا عطسه میکنی ...... اگه خدایی نکرده توش رگه خون باشه که خطرناکه
گرمه با تست میفهمن

آب بی رنگه اگه زیاد باشه شره میکنه اگه کم باشه دارز میکشی بلن میشی قلوپ میریزه خیس میشی

آب بی رنگی که یکمم داغه
فرقش با ترشح بی رنگ همینه

عزیزم یه نوار بهداشتی بزار تا یک ساعت اگه خیس خیس شد نشتی داره اگه نه ترشحه

اب بی رنگ‌و بوعه و خیلی غیر ارادی میریزه

سوال های مرتبط

مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی
مامان پیسمل پیسملی مامان پیسمل پیسملی هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوش و آرسام مامان آوش و آرسام ۵ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وسوم بارداری