بگردم اینقد این حرفا رو زدن استرس گرفتی منم ترشح کاملا آبکی و بی بو دارم خیلیااااا دارن نگران نباش
منم ۱۸ همین ماه انجام دا م اب دور جنین کم بود گفتن شاید نشتی کیسه آب داری که خدا رو شکر منفی بود چیز خاصی هم نداره مثل معاینه زنان بود
من انجام دادم
اصلا درد نداره و چیزی هم احساس نمیکنی
اون اب بی رنگ و بو طبیعیه منم تو بارداری نیازه هر رو لباس زیرم و بشورم
از من خیلی آب خارج شد یه شب واقعا فکر کردم کیسه آبم پاره شده ولی خداروشکر چیزی نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.