کسی تا حالا تست نشتی کیسه آب رو داد چجوریه؟

۳ پاسخ

بگردم اینقد این حرفا رو زدن استرس گرفتی منم ترشح کاملا آبکی و بی بو دارم خیلیااااا دارن نگران نباش

منم ۱۸ همین ماه انجام دا م اب دور جنین کم بود گفتن شاید نشتی کیسه آب داری که خدا رو شکر منفی بود چیز خاصی هم نداره مثل معاینه زنان بود

من انجام دادم
اصلا درد نداره و چیزی هم احساس نمیکنی
اون اب بی رنگ و بو طبیعیه منم تو بارداری نیازه هر رو لباس زیرم و بشورم
از من خیلی آب خارج شد یه شب واقعا فکر کردم کیسه آبم پاره شده ولی خداروشکر چیزی نبود

سوال های مرتبط

مامان آوش و آرسام مامان آوش و آرسام ۵ ماهگی
مامان 🩵رادین مامان 🩵رادین ۱ ماهگی
مامان پیسمل پیسملی مامان پیسمل پیسملی هفته سی‌ام بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وسوم بارداری