سلام دوستان نشتی کیسه آب چجوریه میشه بگین من خیلی ترسیدم

۳ پاسخ

برو پکتر اگ احساس میکنی نشتی کیسه اب باید ازمایش بگیرن ازت

عطسه ک میکنی ازت میریزه

فعلا خبری نیست اگر‌باشه از هفته ۲۵ب بعده

سوال های مرتبط

مامان 🩵رادین مامان 🩵رادین ۱ ماهگی
مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوش و آرسام مامان آوش و آرسام ۵ ماهگی
مامان پیسمل پیسملی مامان پیسمل پیسملی هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری