پرستار خصوصی بگیر
انشاالله که خودت بتونی از پس خودت بر بیای نیازی به کسی نداشته باشی 🌺
اما خب تا روز زایمان شاید اطرافیان یا یکی از دوستان بتونه بیاد پیشت
الان دلت گرفته زیاد فکر نکن بهش
منم بیمارستان تنهام چندروزویه همش فکرم درگیره خواهر ندارم مادرمم شهردیگست گفته نمیام
خانواده خودت یا همسرت؟؟؟
از صبح دارم گریه میکنم به حال خودم😭😭
نگران نباش گلم خودت بچه ات سالم باشی شوهرت کنارت باشد خوبه منم والا کسیو ندارم فقط ولی بازم دلم خوشه ک شوهرم کنارمه
منم شنبه سزارین دارم دوقلو هم باردارم هیچکسو ندارم هیچکسو😭😭😭
سلام عزیزم .منم سزارین ام هیچکس رو ندارم اگر میتونی پرستاری چیزی بگیر .خداهواسش به همه چی هست نگران نباش.
عزیزم توکلت بخدا باشه اولا خدا رو داری .دوما پرستارا میبینن کسی پیشت نیست میان بهت سر میزنن .یا هم اتاق تک نفره بگوببرنت همسرت بیاد پیشت عزیزم این فکرو خیال نداده که
منم مثل خودتم بچه اولم مامانمو آوردم راه دوره هشت ساعت با انوبوسه تا رسید کلی اذیتام تموم شده بود این دفعه من میخواستم برم خونه اش باز میبینم یه جور دیگه اذیت میشم دلم میخواد خونه خودم باشم ولی واسه همین همراه موندم
عزیزم این انرژی منفی دادن بیشتر خودتو اذیت میکنه مشکلت و حل نمیکنخ توکلت به خدا باشه
چرا مادر خواهری نداری یا خانواده شوهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.