۶ پاسخ

به نظرم برو یه روز درمانگاه هاشون با یه دکتر صحبت کن با همونم وقت بگیر

بیمارستان آرش هم پارسال که رفتم برای سقط زده بود تو ارژانسش که این مرکز زایمان با اپی دورال و پمپ درد انجام میدن ۲۵۰۰ هزینشه

بیمارستان ابن سینا داره ۵۰ میلیون طبیعی بدون دردشه

من قرار بود استفاده کنم ولی نرسید به اونجا سریع بدنیا اومد
من میلاد بودم ولی از مامان های دیگه پرسبدم گفتن زدن ولی چندان تاثیری نداشت

حالا تهرانه😅 داستان متفاوته
دکتر بگیر و درخواستت رو قبلش باهاش ببند
بیمارستانم بیمارستانی که دکتر باهاش قرارداد داره😂

نظر من اینه دنبال پزشکی که این کار رو میکنه باش
بیمارستان دیگه خودش پیدا میشه

من تهران زایمان نکردم
اما داخل زایشگاه تایمی که زایمان کردم یه خانمی بود که ماما بود و با درخواست اپیدورال قصد زایمان طبیعی رو داشت
که دکتر قبلش میپذیره
اما حین زایمان میگه برای زایمان اول اپیدورال استفاده نمیشه

من گاز انتونوکس استفاده کردم خوب بود عوارضی ندیدم

سوال های مرتبط

مامان پریزاد مامان پریزاد هفته چهلم بارداری