بچه بریچ باشه چه جوری طبیعی میخوای زایمان کنی؟؟؟
من سزارین بودم با بی حسی عالی
ولی میلاد دیدم انجام میده
من مصطفی خمینی بودم
من شریعتی بودم و امضا دادم که بهم اپیدورال بزنم ولی خب دخترم اجازه نداد کیسه اب و پاره کرد و ۱۰ دقیقه بعدش رو تخت بخش زایمان، بدنیا اومد ولی من راضی بودم البته من زایمان دوم بود
من بیمارستان پیامبران بودم اپیدورال انجام میدادن اونجا ولی من دیدم دردش قابل تحمله استفاده نکردم
بیمارستان یاس هم سوال کن ، دولتی خوبیه
برای زایمان اول تقریبا همه بیمارستان های دولتی همینطوری هستند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.