از تهران برگشتم با این صحنه مواجه شدم 😑🤐

تصویر
۱۷ پاسخ

چون ارزون بود این همه گرفتین؟ به هم نوع خودمون رحم نمیکنید یعنی؟

چرا همه احتکار مای بی بی کردن 🤣🤣🤣

سایز ۶ ک خیلی بزرگهههه

خوب کردی

منم یه 10بسته خریدم تا بعد پوشک دائمی میخرم

تهرانم اگه داشت مام ی ده بسته میگرفتیم🫠

ماشاالله خوبه 🤩🤩

خوشبحالت،

لعنت بهشون که آدم مجبور به خرید زیاد میشه
من که نتونستم قیمت خوب بخرم احتکار کنم🥺

برای بچه اتون دیگه خوبه حامله هم هستیدبه دومی هم میرسه

میخاد مغازه بزنه😂

عه سرویس خاب پسرت جفت مال پسر منه مدل حصیری

همه رو یه سایز خریدی؟از کجا سفارش دادی؟

من بچم دنیا نیومده بود گرفتم براش تا الانش الانم چرفتم برا تا بعدش🤪

خوبه دیگه چی بهتر شوهر بفکر داری

خوشبحالت خخخخخ بسته ای چند گرفتی؟

چه همه پوشک خریدید

سوال های مرتبط

مامان اِلانور🩷🍭 مامان اِلانور🩷🍭 ۱ سالگی
مامان کوکوووو مامان کوکوووو ۱۲ ماهگی