۱۰ پاسخ

من ظهرا نمیخوابم دوست ندارم کلا تو روز بخوابم رادینم کلا یه چرت نیم ساعته میزنه زیاد نمیخوابه

والا اصلا فرصت نمیکنم بخابم دخترم نمیذاره

ما صبح کله سحر بیدارمیشیم ودیگه نمی خوابیم

۳ و نیم نیخوابیم تا ۵ معمولا

من اصلا نمیخوابم از صبح تا شب بیدارم شبم وقتی فاطمه بخوابه میخوابم

اگر صبح تا نه و تیم بتونم بخوابم مگر نه فرصت ندارم

اصلا نمیخوابم خیلی کم اگه خسته باشم پسرم بخوابه منم گاهی میخوابم. از خواب بعد از ظهر بدم میاد کسل کنندست

چهار و نی پنج دیگه پسری بیدار میشه همسرم‌میره سرکار منم مجبورم بیدارشم

11 یا12 چون باید نهار درست کنم باید بیدار شم😓

نمیخوابم

سوال های مرتبط