سلام خانما توی ماه ۶ سونو چی باید انجام بدیم؟؟؟

۳ پاسخ

تا 28هفته ک سونو رشد هست دیگه سونویی نیست

ممنون عزیزم 🙏🏻❤️

سونو بعد انومالی تا تقریبا ۳۲ هفته ندارین مگه اینکه خودتون بخوان

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری