بستن موی دختر با گیره یا پنز مو خطر داره تو این سن؟

۲ پاسخ

من موی پسر مو تقریبا از 4ماهگی با چهلگیس آروم میبندم

نه فعلن نزن موهاش کشیده میشن کنده میشن ممکنه باعث کچلی بشه بعدم کوچیکن ممکنه بره تو چشم یا دهن بچه

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی