۴ ب بالا
والا دختر عمه من بچه ا ش۴ کیلو بود طبیعی شد
سلام هنوز با نی نی باهمین؟😍😂
من هی میگم امروز میاد باز میبینم راحت خوابیده تو دل مامانش🥰😍😂
۳۸۰۰هم به دوستم نامه سزارین داد دکتر،اما سزارین اختیاری حساب شد.
۴ کیلو
من سزارین اختیاری بودم
ولی وقتی گفتن ۴ کیلو دیگه بیمارستان و دکتر برام اختیاری نزد
برای من توسونو زده بود ۴۵۰۰ولی دنیااومد۴۴۰۰بود عمل شدم
۴/۵ به بالا فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.