خانما وزن نینی چقدر باشه خودشون میبرن سزارین؟

۷ پاسخ

۴ ب بالا

والا دختر عمه من بچه ا ش۴ کیلو بود طبیعی شد

سلام هنوز با نی نی باهمین؟😍😂
من هی میگم امروز میاد باز میبینم راحت خوابیده تو دل مامانش🥰😍😂

۳۸۰۰هم به دوستم نامه سزارین داد دکتر،اما سزارین اختیاری حساب شد.

۴ کیلو
من سزارین اختیاری بودم
ولی وقتی گفتن ۴ کیلو دیگه بیمارستان و دکتر برام اختیاری نزد

برای من توسونو زده بود ۴۵۰۰ولی دنیااومد۴۴۰۰بود عمل شدم

۴/۵ به بالا فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان 🩷𝑨𝒏𝒂🩷 مامان 🩷𝑨𝒏𝒂🩷 ۳ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان گل پسری و موچی مامان گل پسری و موچی ۲ ماهگی
مامان فندوق🩵💙 مامان فندوق🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 ۶ ماهگی