بهش میگن بوسه فرشته پسر منم داره کم کم میره
دختر منم داره از وقتی بدنیا اومد داشت
دختر منم از وقتی که دنیا اومده دلره
وای بوی نینی اومد🥹🥹
خدا چه موهایی داره🥰🥰🥰🥰
بوسه فرشته اس جانانم داشت خوب میشه
دختر منم اونطور بود الان سه سالش هس رفته اون فرمزی
گردن پسر منم همینطوره مواشو کع زدیم زیر مواش بیشتر بود
عالیه
دختر منم از موقع تولدش داره
همانژیوم یا بوسه فرشته اس
اینا به مرور کمرنگ میشن معمولا تا دو سالگی از بین میرن من دختر بزرگم بالای چشمش بود پاک شد
عرق میکنن واسه اون یکم کالاندولا بزن
تجربه ندارم ولی ی چیزی بزن الا یا میخاره یا خیلی میسوره
نگران نباش خوب میشه
دخترمن گاهی داره اصلا مشکلی نیست جانم
پسر منم داره هم پشت گردنش هم بالای سرش عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.