۱۵ پاسخ

بهش میگن بوسه فرشته پسر منم داره کم کم میره

دختر منم داره از وقتی بدنیا اومد داشت

دختر منم از وقتی که‌ دنیا اومده دلره

وای بوی نینی اومد🥹🥹

خدا چه موهایی داره🥰🥰🥰🥰

بوسه فرشته اس جانانم داشت خوب میشه

دختر منم اونطور بود الان سه سالش هس رفته اون فرمزی

گردن پسر منم همینطوره مواشو کع زدیم زیر مواش بیشتر بود
عالیه

دختر منم از موقع تولدش داره

همانژیوم یا بوسه فرشته اس
اینا به مرور کمرنگ میشن معمولا تا دو سالگی از بین میرن من دختر بزرگم بالای چشمش بود پاک شد

عرق میکنن واسه اون یکم کالاندولا بزن

تجربه ندارم ولی ی چیزی بزن الا یا میخاره یا خیلی میسوره

نگران نباش خوب میشه

دختر‌من گاهی داره اصلا مشکلی نیست جانم

پسر منم داره هم پشت گردنش هم بالای سرش عادیه

سوال های مرتبط

مامان جیگر مامان جیگر ۷ ماهگی
مامان ارسلان و نیلا🤎 مامان ارسلان و نیلا🤎 ۲ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان سه پسرگل مامان سه پسرگل ۶ ماهگی
مامان جیگروووو♥️ مامان جیگروووو♥️ ۵ ماهگی