مامانا بتا بالای ۱۰۰۰ توی هفته ۶ ام خوبه؟

۹ پاسخ

سلام عزیزم چی شد بتا بیشتر نشد من ۶ هفته ۹۴۰ بتام نگرانم

من5هفته 1580بودم
اما باز نموند سقط شد
دورازجون شما

منم مثل تو بودم اره خوبه

فک کنم کمه

اره گلم

من ۵ هفته و ۴ روز بتام ۱۹۰۰۰ بود

من ۶ هفته و ۳ روز رفتم بتا دادم ۵۷ هزار بود حالا نمیدونم دوقلوعه یا لقاح زود گرفته

خیلی عالیه
منم میگم وارد شش هفته که شدم برم آزمایش

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نینی نور مامان نینی نور هفته نوزدهم بارداری
مامان نقلی🥰 مامان نقلی🥰 هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه دومی مامان جوجه دومی ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی💙🩵 مامان نینی💙🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری