راسته میگن بتا بالای ۱۰۰۰ جنسیت پسره

۸ پاسخ

ن من دوستم ۲۴۰۰ بود بچش دختره

جنسیت چی بود

نه هیچ ربطی نداره

آخی عزیزم

ن عشقم ربطی نداره ب بتا و ضربان قلب
من سه روز بعد موعد پری ۲۰۰ بود بتام

حالا من ۱۹۰۰بود

نه بابا

آزمایشگاه ک گفت بتا بالا پسره نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان .......🧡 مامان .......🧡 هفته نهم بارداری