راسته که میگن بتا بیشترباشه جنین پسره کم باشه دختره

۸ پاسخ

نه ربط نداره

تا حالا نشنیدم

من برعکسشو شنیدم

البته منم شنیدم نمیدونم درسته یا نه

اولاش بتا بالا میگن پسره ولی هفته ۵/۶ بتا دختر میزنه بالاتر

من برعکس شنیدم والا

نه ربط نداره

نه فکر نکنم ربطی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه دومی مامان جوجه دومی ۷ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری