۸ پاسخ

من سر پسرم زیاد شده بود

به نظرم اصلا به اینا ربط نداره بیشتر بخاطر هورمون هاس که بهم میخوره

😂😂😂

انشالله به سلامتی به دنیا بیان دختر و پسر فرقی نداره

اره دیگه

منم زیر صفر جنین نا مشخص😀

برا من زیر صفر.. نینی دختر😅

ماله من زیاده ولی پسره

سوال های مرتبط

مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
بابای امیر بابای امیر ۲ ماهگی