میگه اَدااااام
خوب نمیتونه بگه ولی دستشو دراز میکنه برام 🥺😍
بله میگه
ملورین میگه دَدام😂😍
پسر منم میگه سل🤣و دست میده هرکی میگه سلام
دلانا میگه دالام
دختر من از بس صبح ها بیدارشده بهش گفتم سلام مامان الان صبح به محض بیدار شدن میگه سلا
از من میگه اوووو🤣🤣🩵
نمیتونه خوب بگه ولی دستشو میده
اره دخترم میکه دیااام😂
اول میگف سَ الان میگه سهام
کلمه ک ن ولی میگم مامان سلام کن دست میده
اره صبحا بیدار میشه میگه سلام ادی دونم ( آجی جونم ) یا باباش از سرکار میاد میگه سلام بابایی
ن نمیگه
نه
میگه سَ🤣🤣🤣
دختر من فقط با صدای بلند میگه سَ
کش میده س رو
اره میگه
دختر من همه ی کلمه هارو تقریبا میگه.
ن بلد نیست
ن نمیگه
خودکار ک نمیگه مثلا بهش میگم بگو سلام بعد میگ یلام تازه خیلی کم میگ
دختر من میگه سَدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.