کسی تازگی سونوی داپلر انجام داده؟ هزینش چقدره؟

۵ پاسخ

من زنگ زدم پرسیدم 1500 و انومالی 2 تومن

من باهمون انومالی دوتاشون شدن ۸۵۰

من امروز انومالی و طول سرویکس و داپلر انجام دادم با تامین اجتماعی کلا شد ۳۶۵۰

چی هست

من تو 12هفته انجام دادم 1500بود

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی🫐 مامان فسقلی🫐 هفته بیست‌وهشتم بارداری