از قشنگی های دختر داشتن 🥲🩷🩷

تصویر
۲۲ پاسخ

من خودم یه عالمه از این جینگیلی ها داشتم همش میگفتم دختر دار بشم نیاز نیست بخرم باهم استفاده میکنیم اما پسر دار شدم همش موند برای خودم😁
دختر خیلی شیرینه خدا حفظش کنه واستون❤️

عزیزم از پیج سفارش دادی؟

مباااارکش 😍🥰

ویییی ننه دلمون آب نکن☹️

چقدر نازن😍😍

دخترمون راپانزول میخاد بشه🥰🥰

دوقلو هات دخترت🙂

ای خدااا چقدر نازه چ چیزای قشنگی خریدی

اوخییی عزیزززم

منن گیره سررر خریدم هر چی براش خریده بودمو خودم برداشتم استفاده کردم بدبخت شوهرم میگه من دوتا دوتا باید بگیرم دوتا دختر دارم من😂😂

مبارکت باشه عزیزم این اکسسوری ها چند شدن

دعا کن منم دختردار بشم دفعه بعد 🥺دعا کن نمونه به دلم

ای جاااانم دخملیا

اخ ماااادر

دوقلوها جفتشم دخترن؟

چه قشنگه

قرتی خانوم 🥰

مبارکش باشه😍😍😍😍😍😍 من عاشق دخملم خداروشکر یه دونه دارم والا الان کلی بهت حسودیم میشد😄
خدا برات نگهش داره🌹

اوییی خداااا مبارکش باشه گلم😍😍

آره واقعن

چ حس خوبی خداحفظشون کنه

اوخی مبارکه😍

سوال های مرتبط

مامان نِلا👧🏻🩷🪄 مامان نِلا👧🏻🩷🪄 ۱۰ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۷ ماهگی
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وسوم بارداری