احتملا خارج از رحمی باشه چون منم اینطوری بودم
بتا میزار هورمون بارداری نشون میده
زیر 20 بارداری محسوب نمیشه
تو حاملگی موفق معم لا تو هر ۴۸ساعت عدد بتا دوبرابر میشه
نمیدونم . بتا دادم شد ۷ گلتن۴۸ساعت دیگه تکرار کن شد۴
اگه حاملگی خارج رحمم باشه
بازم بتا باید بالاتر از حرفا باشه
حامله ای؟!؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.