نه بارداریت سالمه
من سر دخترم ۱۲۵ بودم نترس
نه نمیشه گفت باید چندروز دیگه سونوتو تکرار کنی
منم سر رادین بتام با ۵ روز تاخیر ۸۰ بود فکر میکردیم پوچه ولی خداروشکر اوکی بود
نه دیگه اگ خارج رحم بود که با سونو واژینال معلوم میشد .
نگف چند هفتس؟
بتات پایینه هنوز خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.