۵ پاسخ

نه بارداریت سالمه

من سر دخترم ۱۲۵ بودم نترس

نه نمیشه گفت باید چندروز دیگه سونوتو تکرار کنی
منم سر رادین بتام با ۵ روز تاخیر ۸۰ بود فکر میکردیم پوچه ولی خداروشکر اوکی بود

نه دیگه اگ خارج رحم بود که با سونو واژینال معلوم میشد .
نگف چند هفتس؟

بتات پایینه هنوز خیلی

سوال های مرتبط