۲ پاسخ

باز توی دفترچه مراقبتی که مرکز بهداشت میده ی شماره تماس اضطراری هست میتونی به اون زنگ بزنی بپرسی

من قطره دنتول میزدم میسوزوند ولی اروم میکرد
فقط سعی کن اب دهنت رو قورت ندی فکر نکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط