من خریدم800واقعا قرص خوبیه من شیر نداشتم روزی دوتا میخوردم شیرم راه افتاد جوری که لباسم خیس میشد البته قرص شیر افزا هم باهاش خوردم
من کپسولشو گرفتم
امروز خریدم 1تومن بود
دیجی کالا تخفیف زده. تو ترب هم ۶۰۰ میشه پیدا کرد
من امشب گرفتم ۱میلیون و ۸۰ تومن
۷۰۰ اینا هست
شده۷۹۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.