خانما الان میتونم پیتزا بخورم؟

۶ پاسخ

من هفته ی اول خوردم

من که خیلی وقته میخورم

چرا نخوری 😂😂 من از روز اول همه چی میخورم هیچی هم نشده

اگه به پروتیین گاوی حساسیت ندارع بخور

کم کم بخور از 3ماه ب بعد معده و رودشون بهتر کار میکنه

آره بابا من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ سالگی
مامان هدیه الهی💙 مامان هدیه الهی💙 ۱ سالگی
مامان جوجه قوش مامان جوجه قوش ۱۶ ماهگی
مامان جیگر گوشم🩷 مامان جیگر گوشم🩷 ۱۶ ماهگی
مامان محمد مهدی💙👶 مامان محمد مهدی💙👶 ۵ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی