۶ پاسخ

نه عزیزم این دردا که میگی منظمه باید بری زایشگاه

اگر ادامه داشت حتما برو بیمارستان ان اس تی بده

شاید انقباضه

نه برو یه دوش بگیر

بخدامن بدترم واژنم تیرمیکشه نفسم میگیره بچه خودشوسفت میکنه میگم کمرم شکست

برو دوش بگیر اگ خوب شد طبیعیه نشد برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم روزهای ابتدایی تولد