۲ پاسخ

من خریدم اگه شیرنداری و شیرت کمه فایده نداره
چون شیرم کم بود یه هفته استفاده کردم فایده نداشت تازه سرسینه م زخم شد
اگه شیرداری بخر شیرتو بدوش داخل شیشه شیر کن جایی میری بهش بده

اسمش چیه؟

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۸ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۶ ماهگی
مامان نی نی خانوم مامان نی نی خانوم ۷ ماهگی
مامان صدرا💙👣 مامان صدرا💙👣 ۱۰ ماهگی
مامان سومین عشق🩵 مامان سومین عشق🩵 ۹ ماهگی