۳ پاسخ

۳۱/۵بود دوماهگی ۳۸ شده بود تازه نرمال شده‌اولش خیلی ریز بود
البته زود دنیا اومده

ملاج ۱۸ماه کامل بسته میشه کم استرس و دکتر دکتر برید گوش ندید به این حرفا آخرشم هیچی نیست

موقع تولد ۳۴یک‌ماه۳۷فکرررر کنم
برای چی؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی