ب نظرم الکی نترسونید همدیگرو از زایمان طبیعی فقط و فقط ب بدن فرد بستگی داره برای مثال شاید یه ضربه کوچیک برای یه نفر قابل تحمل باشه و عین خیالش نیاد ولی همون ضربه برای یه فرد دیگه بسیار دردناک باشه کاملا ب اناتومی یدن بستگی داره .هر مدل زایمان معایب و مزایای خودشو داره بسپرید ب خدا بهترینو سر راهتون قرار بده .
عزیزم امونجا بگو بخیه هاتو زیبایی بزنه والا دوستایه من ک میگن از قبل هم تنگ تر شده
هیچ تغییر نگرد واژن حالت کشسانی،داره باز به حالت قبل برمیگرده
من زایمان اولن طبیعی بود به دکترم گفتم گشاد نشما درست بخیه بزن.خدا خیرش بده عالی بود
ببین درد طبیعی بقدری زیااااااده و وحشتنااااک
انگار دارن زنده زنده میکشن ادم رو
هیچ کاری از دست کسی برنمیاد
فقط باید 6 تا 8 ساعت گاهی 10 ساعت درد بکشییییی بچه بیرون بیاد
وقتی سختی طبیعی رو دیدم گفتم صد. در صد انتخابم سزارین هست
با اینکه اصلا اتاق عمل نرفتم ولی خیالم راحته که فشااااار روانی زایمان طبیعی روی من نیست
بعد طبیعی واژن بسیار گشاد میشه همون حالتی ک دیگه جمع نشه خیلی!!
بخیه شاید ی کمی تنگش کنه اما اول واژن تنگه بعدش همچنان کانال زایمان گشااااد که اصلا برای مردا لذت بخش نیست
اگر دغدغه زیبایی تناسلی داری سمت طبیعی نرو
اقوام ماهم خیلیا بعدش زیبایی عمل کردن
من از چند نفر شنیدم که گشاد نمیشع ولی حالتش تغییر میکنه و مثل قبل نیس ولی چون بخیر میخوره اصلا گشاد اینا نمیشع
تنگ میشه بخیه میزنن من خودم قبلیم طبیعی اوردم ولی مثل قبلش نمیشه قبلا رابطه نداشتم تنگ میشد ولی الان خوبه ها ولی مثل اون موقع نیس
هر عملی عوارض خودشو داره خب
این سوال منم هست🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.