۲۱ پاسخ

نازارکی دایه نازدار مامان
هناسه دایه. نفس مامان
درد له گیانممم. دردت ب جونم

به قوربانو بم. فدات بشممم
چاوکی دایه. چشم های مامان
روشنای مالم. روشنی خانه م



بگم یا بسه🥲🤣🤣🤣🤣

بیر دانا قیزم
قشنگ دخترم
لنا جان
عمرومم
گزلرم=چشمانم
اولادم‌

ننه قشنگو
چیشامی
گودی گودی
دور سرت بگردم‌
پشمک مامان
هدیه ی خدا

نی نی خونمون
کوشولو موشولو
عزیز قشنگوم‌
ننه خوشمزه
عِقشی عقش
گُمپ گولوم
عروسک فانتازیم
بوای چیشیم
ببه ی قشنگوم
😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤷‍♀️

پسر مامان جونی عسل مامان جونی نون قندی منی پسر بلایی
بعد گه نگام کرد میگم پسر بلایی دارم خشگل طلایی دارم پسر مامان جونیشه عسل باباجونیشه بعد میخنده میگم تو خشگل پسرمی تو یکی یدونمی چراغ خونمی همینجوری یه صفحه شعر میشه دیگه😎😂

رادین مامان قندی مامان ...آرتین مامان قلبی مامان🤩 اینم زیاد میگم🤣

ناز ناز
جانِ مامان
گشنگم
دنیز جونم
....‌
خیلی زیاده اینا ولی دائم می گم.

نانا ، جوجو ، نام نام ، تپل ، آن هم میگیم بهش😂😂
تو دلبر منی تو ، تو عسل منی تو ، تو دختر منی تو 😂 اینم باباش میخونه
منم کلی چیزای نامفهوم میگم بهش که اصن ترجمه فارسی نداره😂😂😂

کس وکارم
دارو ندارم
میوه دلم
پسر خوشگلم
گل دخترون
شا پسرون
قشنگ مادر
قلب مادر
عزیزدلم
زیادن😅

فدات شم‌ عزیزم

من میگم جیگر مامان تو هستی عسل مامان تو هستی قند و نبات خونه، یاسین من دردونه🥰
همسرم میگ چشمای آبی داری موی طلایی داری
بو عسل کیم دی 🤩

اقا پسری . توپولک مامان. گومبولک مامان. گردو مامان خوشکله پسر. ناناز پسر قند عسل. نفس مامان. چش قشنگ مامان.آدی جونی مامان. ♥️😍

نفسم دنیام همدم مامانش یکی یدونم

قلب مامانی
عشق مامانی
قلبک مامانی
یکی یدونه ی مامانی چراغ خونه ی مامانی

اسمش سامِ
بهش میگم سامی قربون چشات برم ماماااان جوووووووون😂😂😂

جیران مامان. قندی .دختر قشنگم .نون خامه ای وقتی کوچولو تر بود...تو دلم بود توت فرنگی

منم میگم گیلی گیلی عزیزگیلی😂😂😂خودم نمی‌دونم چرا😃😃😃

من بش میگم نانا♥️

صدا کردنای منو ببینی خندت میگیره😂😂
دخترمو لوس لوسی، چراغ ، قلب ، عسلچه
پسرمو پسر بلاچه، پلنگچه تینجور چیزا کلا
بعد یهو میگم خداجان چنقده نازه😂😂
فداتشم قربونت برم و...😂😂😂

من جیگر‌مامان
سادات مامان
فداش بشم منه
قربونش بشم منه
عسل من
حورا ساداتم

دختر قشنگم ، قشنگ خانوم ، عمر مامان ، یکی یه دونه ، نفس مامان ، عشق مامان ، زندگیم ، عمرم

من که کلا با شعر صداش میکنم
قندِ تو قندون
چاییِ تو فنجون
خیلی عشقولانه صداش میکنم اونم حال میکنه

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾🤤 مامان گندم🌾🤤 ۲ سالگی