۴ پاسخ

آره راحت باش😂😂

عزیزم متاسفانه بعد که بچه رو از شیر میگیری سینه ها افتاده و شل میشن به سوتین بستن هم ربط نداره

من کلا تو خونه سوتین نمیبندم ی بچه رو هم شیر دادم الانم باردارم سینه م همون کوچیکه مونده

نه منم دقیقا مثل شمام نه زدم نه میزنم هیچی نمیشه کوچیکن افتاده نمیشن

سوال های مرتبط