۵ پاسخ

از 3 ماهگی ممکنه علائم داشته باشه گلم

از ۳ ماه علاعم شروع میشه بچه من یه هفتست دراورده

والا یکی از آشناها بچش ۳ ماهشه اعلائمش رو داره

از ۶ ماهگی معمولا
ولی علائمش از سه ماهگی شرو میشه
خارش لثه و ابریزش و این داستانا

پنج شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان اسماعیل مامان اسماعیل ۸ ماهگی